Uudistooted Kulleriteenus Makseviisid Tellimistingimused Oluline info Kontakt
|
Skype chat
|
|


Oluline info Kättetoimetatud kaup on kahjustatud
1 - KUI MÄRKASITE KAHJUSTUST KOHE
Kui olete märganud pakendi kahjustust kulleri juuresolekul - paluge kullerilt koostada kahjustuse akti.
Kui olete märganud pakendi kahjustust peale kulleri lahkumist - vaadake järgnevaid punkte;
 
2 - PAKEND
Tehke pakendist pilti kõikidest viiest poolest nii, et oleks näha pakendi kahjustused ning samuti ka kullerfirma kleebis (nt. DPD)
*Kui pakend on kahjustamata või olete juba toote pakendist välja võtnud, siis pildistage pakend eraldi kõikidest külgedest.
 
3 - KULLERFIRMA KLEEBIS
 Pildistage kullerfirma kleebis (DPD või muu) nii, et oleks selgelt näha saadetise number.
 
4 - KAHJUSTUSED
 Võtke toode pakendist lahti ning pildistage kahjustused nii, et oleks selgelt näha mis on kahjustatud.
 
5 - SEERIANUMBER
Pildistage toote seerianumber. Selleks, et üles leida seerianumber vaadake toodet tähelepanelikult igalt poolt. Televiisioritel seerianimber asub tagaküljel, pesumasinatel tuleb uks lahti teha.
 
6 - SAATKE MEILE E-MAIL
Saatke meile kõik tehtud fotod, saateleht, ostu kinnitav dokument (tuleb kaubaga kaasa) ning kulleri poolt koostatud akt (kui selline oli tehtud) e-mailile remont@rde.ee
Hoolduse spetsialistid vastavad teile 24h jooksul.

Enne kui otsus on langetatud ja vastus on antud palume säilitada kaup ja selle pakend sellisel kujul nagu see on tulnud (ärge visake pakendit minema või proovige toodet kasutada/ iseseisvalt parandada)
 
 
Võrdlusesse on lisatud 0 toodet
Võrdle
Eemalda
Tarnevõimalused | Maksevõimalused