Saatmine ja tasumine
TARNEVIIS
Kohaletoimetamise viis | Tarneaeg | Hind | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2-4 tööpäeva | Tasuta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Saad oma tellimuse RDE.EE väljastuspunktist (Tallinnas) tasuta kätte 2-4 tööpäeva jooksul alates ostukuupäevast (kui toode on laos olemas). Peale tellimuse vormistamist võtame Sinuga ühendust ja anname teada, millal Sinu ost väljastuspunkti toimetatakse! Sul on 5 päeva aega tellimusele järele tulla. Kauba kättesaamisel RDE.EE väljastuspunktist tuleb öelda tellimuse ID number. Samuti tuleb esitada isikut tõendav dokument, kui tellimus on tasutud. Juhime tähelepanu, et RDE.EE väljastuspunktist (Liimi 1, Tallinn) ei väljastata suuremahulised kodumasinad (külmikud, pesumasinad, pliidid jne) samuti ka suurte ekraanidega telerid. Seda kõike saab tellida ainult DPD kullerteenust kasutades. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-3 tööpäeva | al. 4,99 € | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tarne maksumus:
Tarneaeg 2-3 tööpäeva alates ostukuupäevast, kui kaup on laos olemas. Kui toodet on võimalik osta ainult tellimisel, siis esialgne tarnekuupäev on märgitud iga toote juures eraldi, tarnekuupäeva saab täpsustada helistades meile telefonile +372 672 2226, kirjutades e-kirja aadressile [email protected] või küsides veebikonsultandilt. Kuller teavitab paki kättetoimetamise ajast telefoni või SMS-i teel. Kohaletoimetamise päeva hommikul saate 1-tunnise intervalliga SMS-i, mis näitab kulleri saabumisaega, näiteks 09:50-10:50. Kui kuller õigel ajal kohale ei jõudnud, saab otse DPD kullerteenusega ühendust võtta tel. +372 6130012 või võtta meiega ühendust ning me kontrollime paki kohaletoimetamise detailid. Tähtis: pane tähele, et kui kauba kaal ületab 30 kg, peab ise hoolitsema kauba toimetamise eest kulleriautost koju või kontorisse. "Tuppatoomise teenus" on lisateenus, mida saavad tellida Tallinna ja Tartu elanikud. Kaks kullerit toimetavad rasked kaubad, nagu külmkapp, pesumasin, autost koju, korterisse või kontorisse. Kaup viiakse trepist üleses maksimaalselt kuni 5. korruseni, st. kui majas on lift, aga suuremõõtmeline kaup lifti ei mahu, siis kullerid tõstavad kauba trepist ülesse maksimaalselt 5. korrusele. Teenuse hind on 25 €. Teenus on saadaval kuni kella 18.00-ni ja ainult tööpäeviti. Eramajas tuuakse kaup ainult 1.korrusele. Oluline: kaupadele mille kogukaal koos pakendiga on rohkem kui 80 kg, ei saa rakendada tuppatoomisteenust. Kauba kättesaamisel tuleb esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, pass või juhiluba). Tellimuse saab kätte ka tellimuse vormistamisel märgitud volitatud isik. Tuleb kontrollida kaupa võimalike nähtavate defektide või muude puuduste osas, alles seejärel võtta kaup vastu. Kui tegemist on maksmata tellimusega, tasub veenduda, et pangakaardi päevalimiit võimaldab ostu eest tasuda. Tuleb säilitada ka arve, igaks juhuks, garantiiteeninduseks. Kui sa ei saa kaubale järgi tulla määratud kuupäeval ja kellaajal või määratud aadressile, seda saab lihtsalt muuta või suunata paki DPD Pickup terminali. Saabunud SMS-is oleva spetsiaalse veebilingi abil saab pakki hõlpsalt hallata või võtta ühendust meie konsultantidega telefonil +372 672 2226 ja muudame sinu eest tarneaega Lisateabe saamiseks kohaletoimetamise kohta võta meiega ühendust telefonil +372 672 2226, e-post [email protected] või vestle veebikonsultandiga aadressil rde.ee |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-4 tööpäeva | al. 2,49 € | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tarneaeg on 3-4 tööpäeva alates ostukuupäevast, kui toode on laos. Kui toodet on võimalik osta ainult tellimusega, siis esialgne tarnekuupäev on märgitud iga toote juures eraldi, tarnekuupäeva saab täpsustada ka helistades meile +372 672 2226 kirjutades meili [email protected] või küsides veebikonsultandilt veebilehel. Niipea kui pakk on OMNIVA pakiautomaati toimetatud, saad ostu sooritamisel märgitud telefoninumbrile SMS-i. Pakile tuleb järgi tulla 7 päeva jooksul alates paki pakiautomaati jõudmisest ja SMS-i laekumisest. Vajuta vastuvõtmise ajal OMNIVA pakiautomaadi ekraanil nuppu "Saan paki" ja sisesta PIN-kood, mille said SMS-sõnumiga. Võta pakk pakiautomaadist välja, sulge uks ja kinnita kindlasti kauba kättesaamine, vajutades ekraanil nuppu "Kinnita". Kui on raskusi paki kättesaamisega, võta ühendust otse OMNIVA klienditoega, telefoninumbri leiad igast pakiautomaadist või võta meiega ühendust telefonil +372 672 2226, ja me püüame aidata. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-4 tööpäeva | al. 2,49 € | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tarneaeg on 3-4 tööpäeva alates ostukuupäevast, kui toode on laos. Kui toodet on võimalik osta ainult tellimusega, siis esialgne tarnekuupäev on märgitud iga toote juures eraldi, tarnekuupäeva saab täpsustada ka helistades meile +372 672 2226 kirjutades meili [email protected] või küsides veebikonsultandilt veebilehel. Niipea kui pakk on Itella SmartPost pakiautomaati toimetatud, saad ostu sooritamisel märgitud telefoninumbrile SMS-i. Pakile tuleb järgi tulla 7 päeva jooksul alates paki pakiautomaati jõudmisest ja SMS-i laekumisest. Vajuta vastuvõtmise ajal Itella SmartPost pakiautomaadi ekraanil nuppu "Saan paki" ja sisesta PIN-kood, mille said SMS-sõnumiga. Võta pakk pakiautomaadist välja, sulge uks ja kinnita kindlasti kauba kättesaamine, vajutades ekraanil nuppu "Kinnita". Kui on raskusi paki kättesaamisega, võta ühendust otse Itella SmartPost klienditoega, telefoninumbri leiad igast pakiautomaadist või võta meiega ühendust telefonil +372 672 2226, ja me püüame aidata |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-3 tööpäeva | 3,99 € | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tarneaeg on 3-4 tööpäeva alates ostukuupäevast, kui toode on laos. Kui toodet on võimalik osta ainult tellimusega, siis esialgne tarnekuupäev on märgitud iga toote juures eraldi, tarnekuupäeva saab täpsustada ka helistades meile +372 672 2226 kirjutades meili [email protected] või küsides veebikonsultandilt veebilehel. Niipea kui pakk on DPD Pickup pakiautomaati toimetatud, saad ostu sooritamisel märgitud telefoninumbrile SMS-i. Pakile tuleb järgi tulla 5 päeva jooksul alates paki pakiautomaati jõudmisest ja SMS-i laekumisest. Vajuta järeletulemise hetkel DPD Pickup pakiautomaadi ekraanil nuppu "Saan paki" ja sisesta PIN-kood, mille said SMS-sõnumiga. Võta pakk pakiautomaadist välja, sulge uks ja kinnita kindlasti kauba kättesaamine, vajutades ekraanil nuppu "Kinnita". Kui on probleeme paki kättesaamisega, võta ühendust otse DPD Pickup klienditeenindusega, telefoninumbri leiad igast pakiautomaadist või võta meiega ühendust +372 672 2226, ja me püüame aidata. |
Makseviisid
Liising
Väga kiiresti ja mugavalt saad valitud toote veebist osta järelmaksuga!
Ettemaksuarve alusel
Esitame arve, mille saad tasuda pangaülekandega
Pangalink
Praegu pakutakse seda võimalust SEB, SWEDBANK ja LUMINORklientidele
Maksa krediitkaardiga
internetis
Tellimuse eest saab tasuda ainult Eesti pankade krediitkaartidega
Tasumine krediitkaardiga kauba kulleriga kättesaamisel
Maksa järgmisel kuul
Osta kohe ja maksa järgmise kuu 25.kuupäeval. Ilma lisatasudeta!
OLULINE!
- Kauba kättesaamisel DPD kullerteenusega tuleb esitada isikut tõendav dokument (juhiluba või ID kaart/pass). Tellimuse saab kätte ostja (kauba eest tasunud isik) või tellimuse vormistamisel märgitud volitatud isik.
- Kui saad maksmata kauba koju, ära unusta vajalikku rahasumma ette valmistada.
- Kui kaup toimetatakse mitte RDE.EE väljastuspunkti, vaid kohaletoimetamise viib läbi DPD kullerteenus või kohaletoimetamine toimub Omniva/Itella/DPD Pickup kaudu, siis salvesta kindlasti arve, vajad seda garantiiteeninduse puhul.
- Kui ei saa kaupa kokkulepitud ajal kätte saada, teavita sellest meie operaatoreid telefonil +372 672 2226 ja lepime tarne aja ümber.
- Tarneaeg võib muutuda, kui aadressiväljad on valesti täidetud, samuti kui makseviisiks on ülekanne või krediit.
- Klientide mugavuse huvides plaanime tarned esimesel võimalusel. Saadame saajale SMS-i ja e-kirja koos kavandatud tarnekuupäevaga. Kui soovid tarnetingimusi kohe pärast tellimuse vormistamist muuta, helista meile telefonil +372 672 2226. Kui kaup on meie laost juba välja saadetud ja oled valinud kohaletoimetamise DPD kullerteenuse kaudu, saad SMS-i sõnumiga link, kus saad aadressi ja kättesaamise kuupäeva muuta. Kui oled valinud mõne muu tarneviisi, võta meiega ühendust telefoni teel.